Haftowane logo - jak sprawić żeby haft komputerowy wyglądał świetnie na odzieży
Haftowane logo - jak sprawić, żeby haft komputerowy wyglądał dobrze na odzieży?
Pomysłowo wykonany znak marki to dopiero połowa sukcesu, a prawdziwe wyzwanie jeszcze przed Tobą. Dlaczego? Bo kiedy masz już gotowe logo, czas zaprezentować je światu. I to nie tylko na szyldzie, fanpage'u i stronie internetowej. W grę wchodzą również ubrania robocze dla Ciebie i Twojej ekipy. Żeby wszystko wyszło tak, jak sobie zaplanowałeś, musisz dopilnować kilku ważnych szczegółów. Zobacz, na co zwrócić uwagę przy hafcie komputerowym, tak żeby osiągnąć zamierzony efekt i nie wyrzucić pieniędzy w błoto.
Haftowane logo na koszulkach - czy każda sprawdzi się w hafcie komputerowym?
Niestety nie. Dotyczy to zwłaszcza t-shirtów wykonanych z cienkich tkanin, w tym poliestrowych. Nawet nieduży znak nie będzie wyglądał dobrze, jeśli tkanina wokół niego zbiegnie się pod wpływem mocnych nici. Dla haftu komputerowego wybieraj więc odzież o gęstym splocie i wysokiej gramaturze, najlepiej powyżej 160 g/m2. Już taka wartość jest bezpieczna, a im większa gramatura tym lepiej. To samo dotyczy longsleevów. W przypadku bluz i polarów nie musisz zwracać aż takiej uwagi na ten parametr - z zasady cechuje je znacznie wyższa wartość niż przy t-shirtach.
Haftowane logo na odzieży - pamiętaj o doborze odpowiedniej kolorystyki
Na szczęście firmowe logo zwykle jest proste i zamyka się w obrębie kilku kolorów. Dzięki temu nie musisz się za bardzo zastanawiać, co do czego pasuje. Wybierając odzież, dostosuj ją do charakteru firmy. Zawsze bezpieczne klasyki jak granat czy szarości lubiane są przez pracowników w przeciwieństwie do wściekłej zieleni czy żółci, z którymi czasem nie wiadomo co zrobić. Jeśli natomiast Twój znak jest bardziej skomplikowany i nie masz czasu na przedzieranie się przez paletę kolorów, pamiętaj o opcjach ratujących życie w takiej chwili - czerń i biel pasują do wszystkiego. To też bezpieczny punkt wyjścia w przypadku odzieży pracowniczej, kiedy musisz skompletować ubrania dla co najmniej kilkunastu osób.
Haftowane logo reklamowe - jaka wielkość będzie najlepsza?
Nadruki wykonywane są w standardowych formatach: A6, A4 i A3. Zanim zlecisz ich realizację, zastanów się, co będzie wyglądało najlepiej. Nie musisz ograniczać się tylko do jednego rozmiaru. Na koszulce, polarze czy kurtce spokojnie zmieszczą się dwa. Z przodu na lewej lub prawej piersi umieścisz niewielki emblemat, a z tyłu masz miejsce na jego powtórzenie już w dużym rozmiarze. Jakim? To już zależy od kompozycji samego znaku i Twoich preferencji. Poza tym pamiętaj, że im więcej detali ma znak firmowy, tym lepiej żeby jego format by większy, dzięki czemu nikt nie będzie musiał się domyślać, na co dokładnie patrzy.
Logo haftowane czy naszywka? Co wybrać w przypadku ubrań roboczych?
Pierwsza opcja jest trwale związana z odzieżą przez całą jej żywotność. Z kolei naszywkę można odczepić w razie konieczności i przymocować do nowego ubrania. Poziom trwałości obu metod jest identyczny, podobnie jak stopień odwzorowania grafiki i wierności kolorów. Naszywkę umieścisz nie tylko z przodu czy z tyłu ubrania, ale także na rękawach, np. na ramieniu. Tego typu znakowanie sprawdza się także na czapkach i kurtkach.
Uzbrojony w wiedzę z tego wpisu spokojnie możesz udać się na zakupy w naszym sklepie. Przebieraj do woli w t-shirtach, bluzach i innych produktach, pamiętając o podstawowych zasadach doboru kolorów. Możesz także przeprowadzić wywiad wśród podwładnych, którzy z pewnością opowiedzą Ci, w jakich ubraniach będą się czuć najlepiej. Taka dawka informacji pozwoli Ci znaleźć złoty środek, który zadowoli wszystkich.
...
Jak zaprojektować etui na telefon? Użyj zdjęcia, wybierz gotowy wzór lub wymyśl własny n...
Gadżety firmowe - top 10 rzeczy, które sprawdzą się w reklamowej roli Co wybrać na preze...
...
Jak stworzyć gadżety reklamowe z logo? Pomysły na nadruki, które wypromują Twoją firmę ...