Odzież robocza dla pracowników - jak połączyć rolę ochronną i reklamową?
Odzież robocza dla pracowników - jak połączyć rolę ochronną z reklamową?
Jako pracodawca masz obowiązek zapewnienia pracownikom odzieży roboczej zawsze wtedy, kiedy istnieje ryzyko, że ich ubrania ulegną zniszczeniu podczas wykonywania obowiązków zawodowych. Zamiast tego możesz im wypłacać ekwiwalent za zużycie prywatnych ubrań, ale jeśli zależy Ci na pozytywnym odbiorze klientów i jednolitym wizerunku firmy, zdecyduj się na identyczną odzież i obuwie robocze oraz ochronne (zabezpieczające przed szkodliwymi czynnikami) dla wszystkich.
Odzież robocza dla pracowników - dlaczego firmowe ubrania ochronne są lepsze niż ekwiwalent?
Zamawiając ubrania robocze i ochronne masz pewność, że spełniają wszystkie wymogi bezpieczeństwa. Jesteś w stanie skontrolować ich jakość i wiesz, jakie mają właściwości. Co innego w przypadku prywatnej odzieży, kiedy każdy nosi to, co ma w szafie, a Ty nie jesteś ekspertem od składu spodni i bluz. W przypadku ubrań ochronnych dochodzi także kwestia zabezpieczenia pracowników przed skutkami działania substancji chemicznych, słabą widocznością podczas robót prowadzonych na drodze, czy kompletnym przemoczeniem.
Ubrania dla pracowników - jaką odzież ochronną wybrać?
Wszystko zależy od specyfiki pracy. Dla osób jeżdżących do awarii w różnych warunkach pogodowych wybierz wodoodporne kurtki i spodnie. Robotnikom prowadzącym remonty na ulicach zapewnisz bezpieczeństwo dzięki bluzom, koszulkom, kurtkom i kamizelkom odblaskowym. Cienkie bezrękawniki zakładane na standardowe bluzy lub kurtki zapewniają swobodę ruchów, a przy okazji sprawiają, że nosząca je osoba jest lepiej widoczna po zmroku w świetle latarni czy samochodowych reflektorów. Latem wystarczy t-shirt z odblaskowymi taśmami. Garderobę pracowniczą uzupełniają spodnie z odblaskami, zaopatrzone w praktyczne kieszenie, w tym także te na nakolanniki, ułatwiające pracę w pozycji klęczącej. Duże znaczenie mają także buty robocze - wzmacniane na piętach i palcach.
Ubrania dla pracowników - jak wykorzystać je w reklamowej roli?
Po prostu robiąc nia nich nadruk z logo firmy. Kurtki, bluzy i kamizelki nadają się do znakowania zarówno i z przodu, jak i tyłu. Najkorzystniej wygląda nadruk w postaci małego logo na piersi (A6) i większego na łopatkach (A4) albo całych plecach (format A3). Na wzmacnianych spodniach również da się wykonać nadruk - np. na nogawce. Gdziekolwiek się nie pojawisz, Twoje logo od razu rzuci się w oczy. Zwłaszcza, jeśli dobierzesz do niego kontrastującą kolorystycznie odzież. W Firmowych Ciuchach znajdziesz mnóstwo różnych fasonów poszczególnych ubrań w każdym kolorze. Dzięki temu skompletujesz pełen zestaw garderoby dla pracowników niezależnie od pory roku i pogody.
Odzież dla pracowników - jaki nadruk będzie najlepszy?
Na odzieży BHP polecamy przede wszystkim haft komputerowy, odporny na wielokrotne pranie, czyszczenie chemiczne i rozciąganie. Wykonuje się go przede wszystkim na mocnych materiałach o wyższej gramaturze - a to cecha charakterystyczna właśnie odzieży roboczej. W przypadku koszulek możesz wybrać sitodruk, zwłaszcza jeśli zamawiasz kilkadziesiąt sztuk na raz. Dobrze wyglądać będzie także folia flex, którą wykorzystasz również w przypadku kamizelek i kurtek.
Zaopatrz swoich pracowników w odzież ochronną zgodną z kodeksem pracy, a przy okazji wykorzystaj miejsce na niej do zareklamowania swojej działalności. Do wyboru masz kilka technik nadruku. Firmowe logo na tych ubraniach przyniesie Ci rozpoznawalność, a osobom postronnym ułatwi identyfikację pracowników.
...
Jak zaprojektować etui na telefon? Użyj zdjęcia, wybierz gotowy wzór lub wymyśl własny n...
Gadżety firmowe - top 10 rzeczy, które sprawdzą się w reklamowej roli Co wybrać na preze...
...
Jak stworzyć gadżety reklamowe z logo? Pomysły na nadruki, które wypromują Twoją firmę ...