Koszulki reklamowe z nadrukiem - firmowe t-shirty damskie i męskie
Koszulki reklamowe - przegląd technik nadruku na odzieży
Koszulki z logo to jeden z najtańszych sposobów na promocję, a przy tym skutecznie działający na odbiorców. Zastanawiasz się nad zakupem t-shirtów do pracy? Świetny pomysł. Dzięki nim staną się trzy rzeczy jednocześnie: Twoi pracownicy zyskają profesjonalny strój do pracy, zareklamujesz swoją działalność i zaistniejesz w społecznej świadomości. Zobacz, na którą technologię się zdecydować.
Koszulki z nadrukiem logo firmy w technice sitodruku
Nie bez powodu zaczynamy właśnie od tej metody. To najczęściej wybierany sposób znakowania odzieży promocyjnej. Dlaczego? To proste - bo jest najtańszy. Z jednej matrycy tłoczy się nieskończoną liczbę nadruków. Jest tylko jeden haczyk - zamówienie musi osiągnąć kilkadziesiąt sztuk, żeby opłacało się taką matrycę wykonać. Jeśli jednak zamawiasz ubrania dla dużej firmy, spełnisz ten wymóg bez problemu.
Damskie i męskie koszulki reklamowe z nadrukiem flex
Potrzebujesz tylko kilka sztuk odzieży firmowej, a Twoje logo ograniczone jest do jednego koloru? Wybierz termotransfer. Cenowo jest porównywalny do druku sitowego, tylko zamiast farby stosuje się w nim folię. Obie metody pozwalają uzyskać wzór o nasyconych kolorach bez przejść tonalnych. A jeśli jest kilka kolorów - wówczas wykonamy printflex, dający równie dobry efekt.
T-shirty reklamowe z haftem komputerowym
Odzież robocza tylko zyska na wyglądzie, jeśli zdecydujesz się na haftowany wzór. Polecamy go zwłaszcza w przypadku koszulek basic o wysokiej gramaturze, a także koszulek polo. To najbardziej wyrafinowana metoda zdobienia ubrań, przy jednocześnie relatywnie niskich kosztach wykonania. Na początku co prawda dopłacasz za wykonanie szablonu, ale potem zlecasz wykonanie z niego dowolnej liczby wzorów w tym samym formacie. Nawet jeśli zdecydujesz się za rok na kolejną partię odzieży z haftem, Twój szablon będzie u nas na Ciebie czekał. A rezultat, jaki daje haftowanie jest nieporównywalny z żadną inną technologią.
Koszulki z nadrukiem reklamowym DTG
Druk cyfrowy, choć daje świetne efekty, rzadziej niż inne metody wybierany jest dla odzieży reklamowej. W przypadku logo zwykle nie ma potrzeby stosowania techniki oddającej niuanse kolorystyczne (jak w przypadku robienia nadruku ze zdjęcia). Choć jeśli metodzie DTG ufasz jak żadnej innej i planujesz wykonać tylko kilka nadruków o zróżnicowanych kolorach, to jak najbardziej z niej skorzystaj.
Jaki format logo wybrać na koszulkach firmowych?
Najlepiej sprawdza się połączenie dwóch rozmiarów. A6 na lewej piersi i A3 lub A4 na plecach. W ten sposób Twój logotyp widoczny jest z każdej strony. Daj się zauważyć i zapamiętać, maksymalnie wykorzystując dostępną powierzchnię. A tej na koszulkach nie brakuje. Nie mają zamków i dużych kieszeni, ograniczających możliwości nadruku.
Koszulki - gadżet reklamowy od ręki
Wizytówka widoczna od pierwszego spojrzenia. To najważniejsze zadanie koszulki reklamowej. Dlatego musi być dopracowana w najdrobniejszych szczegółach. Zanim wyślesz projekt nadruku, upewnij się, że wszystko jest w nim jak należy. Grafika o słabej rozdzielczości skutkuje niewyraźnym wzorem, a tego zdecydowanie nie chcesz. Minimalna jakość to 300 dpi i tego się trzymaj.
Logo firmy na koszulkach damskich i męskich sprawdza się w wielu branżach. Zwłaszcza tych, w przypadku których liczy się bezpośredni kontakt z klientem. Pierwsze wrażenie jest ważne, dlatego prowadząc działalność handlową czy usługową zainwestuj w jednakowe t-shirty dla całej załogi.
...
Jak zaprojektować etui na telefon? Użyj zdjęcia, wybierz gotowy wzór lub wymyśl własny n...
Gadżety firmowe - top 10 rzeczy, które sprawdzą się w reklamowej roli Co wybrać na preze...
...
Jak stworzyć gadżety reklamowe z logo? Pomysły na nadruki, które wypromują Twoją firmę ...