Koszulki z logo firmy - odzież reklamowa z nadrukami dla pracowników
Koszulki z logo firmy - najważniejsze pomysły na odzież z nadrukiem reklamowym
T-shirty stanowią najbardziej uniwersalny strój dla pracowników. I faktycznie nie ma co się dziwić. Z jednej strony to najbezpieczniejszy wybór - koszulka pasuje do wielu stylizacji. Z drugiej jednak taka uniwersalność staje się niekiedy wadą. A to dlatego, że mają je wszyscy. Jak wyróżnić się mimo wszechobecnych t-shirtów z nadrukiem, a przy tym nie pójść na łatwiznę i maksymalnie wykorzystać możliwości koszulek roboczych? Już spieszymy z odpowiedziami.
Koszulki z nadrukiem - jakie są różnice między nimi?
Koszulki basic należą do najczęściej wybieranych. Pamietaj jednak, że wybór jest znacznie większy. Jeśli wolisz dopasowane t-shirty, wybierz te z linii slim.
Firmowe koszulki polo sprawdzą się jako odzież robocza dla pracowników obsługi klienta. Niezależnie od tego, czy dotyczy to branży gastronomicznej, sklepu spożywczego czy punktu informacyjnego. Warto wykorzystać je w tych miejscach, w których liczy się bezpośredni kontakt.
Odzież firmowa - dlaczego kolor koszulki roboczej jest ważny?
Kolory koszulek wybieraj tak, żeby korespondowały z firmowymi barwami. Ważne, żeby nie tłumiły logo, które nadrukujesz na nich. Znak marki musi się wyróżniać i być widoczny dla wszystkich. Czarna koszulka, kiedy przewaga kolorów logotypu jest ciemna, to zły wybór. Najlepiej sprawdza się zasada kontrastu, ale w granicach firmowych barw. Dobrze jest, projektując logo, od razu myśleć o tym, gdzie chcemy je umieścić. A jeśli dopiero teraz wpadłeś na to, żeby zrobić firmowe koszulki? Nic straconego. Zawsze pozostają Ci neutralne kolory, na których znak będzie widoczny.
T-shirty z logo firmy - co wziąć pod uwagę przy wyborze metody nadruku reklamowego?
Koszulki z nadrukiem powstają w różny sposób. Każda z metod znakowania jest na nich możliwa, a wybór zależy od kilku czynników:
- gramatury materiału
- wyglądu logo - stopnia jego skomplikowania i kolorystyki
- jednorazowego nakładu
Odzież reklamowa - znajdź odpowiednią metodę nadruku
- sitodruk to najbardziej ekonomiczna technika, polegająca na przełożeniu wzoru na t-shirt za pomocą farby. Wykonuje się go jednak tylko w przypadku zamówień liczących co najmniej kilkadziesiąt sztuk,
- flex, czyli termotransfer - rozwiązanie dla mniejszych nakładów, kiedy nie da się wykonać sitodruku. Grafikę przenosi się na folię następnie wgrzewaną w odzież,
- haft komputerowy wymaga nieco większego wkładu finansowego niż powyższe metody, ale różnicę tę niweluje wygląd stworzonego nićmi nadruku,
- druk cyfrowy (DTG) natomiast należy do najrzadziej wykorzystywanych przy znakowaniu odzieży reklamowej, choć również ma swoich zwolenników. Przede wszystkim tych, którzy potrzebują kilku sztuk koszulek i/lub mają logotyp o zniuansowanej kolorystyce i zależy im na wiernym odtworzeniu cieni oraz przejść tonów.
Wysokiej jakości nadruk to wizytówka firmy - jak nie zepsuć wizerunku?
Profesjonalny wygląd zależy w dużej mierze od gatunkowości odzieży. Nawet świetnie wykonane znakowanie nie prezentuje się dobrze w przypadku powyciąganych koszulek, bluz czy zmechaconych polarów. Zamiast zaopatrywać pracowników w podrzędnej jakości ubrania, wybierz te od sprawdzonych producentów, takich jak oferowani przez nas Russell, Henbury czy Promostars. Masz gwarancję, że nadruk utrzyma się, a i sama koszulka stanowi długotrwałą inwestycję. W końcu lepiej zapłacić raz na dłużej, niż po kilku miesiącach znów zawracać sobie głowę kolejnym zamówieniem.
...
Jak zaprojektować etui na telefon? Użyj zdjęcia, wybierz gotowy wzór lub wymyśl własny n...
Gadżety firmowe - top 10 rzeczy, które sprawdzą się w reklamowej roli Co wybrać na preze...
...
Jak stworzyć gadżety reklamowe z logo? Pomysły na nadruki, które wypromują Twoją firmę ...