Odzież reklamowa z nadrukiem - haft, sitodruk i flex z firmowym logo
Odzież reklamowa z nadrukiem w Twojej firmie - jaki rodzaj znakowania sprawdzi się na kurtkach?
Zimą też chcesz się wyróżniać? Już z końcem sierpnia myślisz nad zakupem ciepłych ubrań dla pracowników, które zabezpieczą ich przed zimnem? Jeśli dobrze to zaplanujesz, zyskasz podwójnie.
Jak to zrobić? Po prostu wybierz taką odzież reklamową, która najlepiej spełni się w Twojej firmie i zleć wykonanie na niej znakowania.
Zobacz, która technologia ma najwięcej do zaoferowania w przypadku Twojego logo.
Odzież reklamowa z nadrukiem - haft na kurtkach
Logotypy zwykle nie należa do skomplikowanych grafik. Najczęściej są to proste obrazki, kilka liter i maksymalnie 3 kolory. I właśnie dzięki temu świetnie nadają się do haftu.
Wystarczy przesłać grafikę, na podstawie której hafciarnia wykona szablon. A potem już z górki - wybierasz tyle sztuk odzieży, ile chcesz. Stworzenie wzoru możliwe jest już od jednego egzemplarza.
Co ważne - hafciarka nie potrafi oddać wielu drobnych szczegółów, a więc jeśli takie są na Twoim logo, wybierz inny sposób znakowania odzieży. W przeciwnym razie musisz liczyć się z maksymalnym uproszczeniem grafiki przez hafciarnię, choć na tym Ci raczej nie zależy.
Sitodruk - najtańszy sposób na kurtki w roli odzieży reklamowej
Dobrą alternatywą dla haftowania jest druk sitowy z farbą w roli nośnika. Planujesz hurtowe zamówienie? To najlepsza opcja, nadruk na pojedynczej sztuce ubrania może wynieść Cię tylko kilka złotych w zależności od formatu i liczby nadruków.
Sitodruk, tak samo zresztą jak haft, nie oddaje przejść tonalnych, ale tym na szczęście nie musisz się martwić w przypadku logotypu, który jak już wiadomo - zwykle jest nieskomplikowany pod względem kolorystycznym.
A co z flexem na kurtkach - czy termotransfer to dobra opcja dla ubrań reklamowych?
Wgrzewanie folii z wzorem w tkaninę, bo na tym polega metoda flexu, to opcja dla tych, którzy chcą zamówić mało sztuk odzieży i jak najtaniej.
Słowem - jeśli nie chcesz wydawać pieniędzy na szablony, a nie potrzebujesz 50 softshelli z nadrukiem, wybierz właśnie termotransfer.
Ważne - logo musi mieć jeden kolor, ewentualnie dwa (wtedy stosuje się printflex). Flex pasuje do roboczych ubrań, doskonale wkomponowuje się w tkaninę i nie odstaje.
Jaki format logo jest dobry dla odzieży reklamowej?
Każdy, a przede wszystkim jak największy. Przecież chcesz być dostrzeżony, w końcu na tym polega rola reklamowa odzieży z logo.
Najlepiej wybrać mniejszy rozmiar na przód z jednej lub drugiej strony zamka (spokojnie mieści się tutaj A6). Z kolei z tyłu masz możliwość umieszczenia wzoru A4 (na łopatkach) albo A3 (na całych plecach).
Tutaj wiele zależy od kompozycji samego logo - czy jest ona pozioma czy pionowa. W przypadku haftowania A6 masz dodatkową możliwość wykonania go bezpośrednio na ubraniu albo w formie naszywki.
Inwestuj w profesjonalne nadruki i haft komputerowy
Chcesz mieć gwarancję idealnie oznakowanej odzieży? Zwróć się do drukarni i hafciarni, oferującej różne metody.
Takiej, której doświadczenie i park maszynowy pozwalają wykonywać zdobienie o wysokiej jakości kolorów i wytrzymałości na ścieranie i inne potencjalne uszkodzenia.
Im szersza oferta, tym większe prawdopodobieństwo, że pracownia wie, co robi. A jeśli masz wątpliwości - zawsze pytaj.
Kurtki w roli firmowego gadżetu dla Twojej firmy - zamiast koszulek polo i bluz
To akcesoria reklamowe jak każde inne. W zimowych miesiącach zastąpisz nimi t-shirty, swetry, koszule, polo i bezrękawniki.
Cieplejsze od polarów, przydadzą Ci się podczas mrozów, kiedy nie chcesz rezygnować z promocji firmy.
Dodaj do nich czapki z logo i masz funkcjonalną odzież roboczą na zimę, który jednocześnie reklamuje Twoją działalność.
...
Jak zaprojektować etui na telefon? Użyj zdjęcia, wybierz gotowy wzór lub wymyśl własny n...
Gadżety firmowe - top 10 rzeczy, które sprawdzą się w reklamowej roli Co wybrać na preze...
...
Jak stworzyć gadżety reklamowe z logo? Pomysły na nadruki, które wypromują Twoją firmę ...