Odzież reklamowa - czy to się opłaca?
Wydawać by się mogło, że w dobie cyfryzacji, mediów społecznościowych i wirtualnych spotów nie ma sensu inwestować w dodatkową reklamę. O tym, że warto jednak postawić na firmową odzież nawet w przypadku małych przedsiębiorstw przekonasz się, czytając ten artykuł.
Odzież reklamowa z nadrukiem - wizytówka firmy
Jak ważne jest pierwsze wrażenie, wiedzą zwłaszcza właściciele lokali gastronomicznych, a także ci związani z branżą beauty i turystyczną. Czasem klientowi wystarczy jedno spojrzenie, by ocenić, czy zechce zostać w danej restauracji, salonie fryzjerskim czy hotelu. Wiele zależy od spotkania z personelem, stanowiącym reprezentację firmy. Warto zadbać więc o klimat własnego miejsca od A do Z, poczynając od oferty, a kończąc właśnie na jednolitym stroju pracowników. W ten sposób nowi goście czy klienci nie mają problemu z rozpoznaniem kadry, kiedy potrzebują pomocy, chcą zapłacić, czy wymienić uwagi.
Odzież z logo - przekaz prawie podprogowy
Im częściej Twój znak firmowy pojawiać się będzie wśród ludzi, tym większa szansa na dotarcie do szerszego grona odbiorców. Na co dzień mimowolnie zapamiętujemy mnóstwo informacji, czemu więc istnienie Twojej marki nie miałoby być jedną z nich? Kto wie, kiedy ktoś będzie chciał skorzystać z pomocy hydraulika, zorganizować chrzciny lub zamówić pizzę z dowozem? Niezależnie od branży, w jakiej działasz, daj się zauważyć innym. Potrzeb ludzi jest cała masa i nigdy nie wiesz, na kogo trafisz.
Odzież z logo i akcesoria - pomysł na prezent
Promocyjne t-shirty, czapki czy torby bawełniane z nadrukiem nie od dzisiaj sprawdzają się w roli upominków. Wykorzystaj je podczas świąt bożonarodzeniowych lub z okazji kolejnej rocznicy istnienia firmy. Wręczając je pracownikom, podkreślisz ich zaangażowanie w rozwój marki i zacieśnisz łączące Was więzy. Używając tych produktów na co dzień, Twoi podwładni mimochodem przyczynią się do rozwoju popularności marki.
Odzież robocza też może być stylowa
Jak Cię widzą, tak Cię piszą - o tym wie każdy i wyjaśniliśmy to częściowo w pierwszym akapicie. Spójrz jednak na to również od strony pracowników. Na pewno milej będzie im się wypełniało zawodowe obowiązki w stroju stworzonym specjalnie z myślą o nich, podkreślającym przynależność do firmy. A jeśli jest to praca, w której odzież narażona jest na szybkie zużycie, tym bardziej zainwestuj w dobre jakościowo ubrania, odporne na uszkodzenia mechaniczne, a przy tym zaopatrzone w Twoje logo. W zależności od zapotrzebowania możesz postawić na koszulki polo, bluzy i polary, zwłaszcza jeśli istnieje ryzyko wychłodzenia (np. podczas prac w magazynie czy na dworze).
Nadruki reklamowe - która metoda się sprawdzi?
Istnieje kilka sposobów znakowania odzieży, zapewniających bardzo dobre efekty. Przedsiębiorcy często decydują się na sitodruk, na co wpływ ma niska cena i wierne oddanie szczegółów. Technologia ta polecana jest w przypadku prostych grafik, nie wyróżniających się przejściami tonalnymi, za to o wyraźnie odcinających się kolorach. Wybiera się ją przede wszystkim dla koszulek i bluz. Inną skuteczną technologią, zwykle oferowaną w przypadku zamówień na logo firmowe, jest haft komputerowy, należący do najtrwalszych metod druku. Nie ulega wycieraniu, nie kruszy się, a wytrzymałe nici nie rozciągają się w praniu i nie zrywają się. Daje elegancki efekt zarówno w przypadku logo, jak i napisów (np. imienia na fartuchu).
Taka, wydawałoby się prosta, rzecz jak firmowa odzież ma duże znaczenie w kontekście odbioru przez klienta. Jeśli spędziłeś sporo czasu, wymyślając logo, tym bardziej wyjdź z nim do świata. Dzięki reklamowym ubraniom Twoja marka zostanie lepiej zapamiętana, a to przełoży się na jej popularność.
...
Jak zaprojektować etui na telefon? Użyj zdjęcia, wybierz gotowy wzór lub wymyśl własny n...
Gadżety firmowe - top 10 rzeczy, które sprawdzą się w reklamowej roli Co wybrać na preze...
...
Jak stworzyć gadżety reklamowe z logo? Pomysły na nadruki, które wypromują Twoją firmę ...